وبلاگ شخصی سیدرسول موسوی

این وبلاگ جهت ارتباط با دانشجویان و اطلاع رسانی به آنها راه اندازی گردیده است

وبلاگ شخصی سیدرسول موسوی

این وبلاگ جهت ارتباط با دانشجویان و اطلاع رسانی به آنها راه اندازی گردیده است

این وبلاگ جهت ارتباط با دانشجویان و اطلاع رسانی به آنها راه اندازی گردیده است

۵ مطلب در بهمن ۱۳۹۳ ثبت شده است

شماره دانشجویی 9211041434 دقت داشته باشید که شما حضور مستمر در کلاس ریاضی گسسته نداشتید. هیچ یک از تمرینها را در بازه‌های مشخص شده تحویل نداده‌اید. نمره‌ی واقعی برگه شما 3 بود که 4 در نظر گرفته شده و 1.5 نمره تمرین که به همگان داده شد به شما نیز داده شد و پروژه‌ای نیز ارائه نکرده اید فلذا جمع نمره‌ی نهایی شما 5.5 شد که در سامانه 9.9 ثبت شد تا از افت معدل جلوگیری شود. دلیل اعتراض شما در سامانه برای من روشن نیست و به دلیل نیاز به پاسخگویی به اعتراض شما متاسفانه علی رغم میل باطنی و بدلیل زیاده خواهی شما مجبور به تغییر نمره شما به نمره واقعی می‌باشم.

به قول معروف لطف که از حد بگذرد؛ مردم آن را به عنوان وظیفه دیگری و حق خود تلقی می‌کنند.

  • سیدرسول موسوی

نمرات نهایی ریاضی گسسته و گرافیک کامپیوتری (تمرین+امتحان کتبی+پروژه) دانشگاه مهر اورند از طریق لینک‌های زیر قابل دریافت است.

لازم به ذکر است نمرات درج شده، نمره‌ی نهایی بوده و به هیچ وجه قابل تغییر نیست.

نمرات گسسته: http://bayanbox.ir/download/9086998917499741663/DiscreteMathFinalScor-93941.pdf

نمرات گرافیک: http://bayanbox.ir/download/1984833833500376734/GraphicFinalScor-93941.pdf

  • سیدرسول موسوی

قابل توجه دانشجویان گرامی

- فراهم کردن ملزومات ارائه از قبیل نرم‌افزار، لپ تاپ و ... در روز ارائه به عهده دانشجو می‌باشد.

- پروژه از دو قسمت کد و اجرا متشکل می‌شود که هر قسمت نمره‌ی جداگانه‌ای خواهد داشت.

- پروژه‌های گروهی با دقت بیشتر بررسی می‌شوند و در صورت کپی بودن یک خط از آنها در نمره تاثیر خواهد داشت. همچنین تمام افراد گروه باید پروژه را ارائه دهند و نه صرفا یک نفر.

- ارائه به صورت سه دقیقه خلاصه کارهایی که شما انجام داده‌اید و 10 دقیقه پاسخ به سوالات من در مورد کدها، الگوریتم‌ها و دلایل شما بابت بکارگیری روش‌های مورد استفاده در انجام پروژه می‌باشد.

  • سیدرسول موسوی

قابل توجه دانشجویان کارشناسی مهندسی نرم‌افزار

لیست اولیه نمرات درس گرافیک کامپیوتری (تمرین‌ها + امتحان کتبی) از طریق لینک زیر قابل دریافت است.

لینک فایل نمرات: http://bayanbox.ir/download/5967626172709652246/GraphicFinal-93941.pdf

توجه1: در تصحیح اوراق حداکثر سهل انگاری صورت گرفته به طوری که برای تعداد زیادی از مهندسین فقط بابت نوشتن یک کلمه درست نمره در نظر گرفته شده!!!

توجه2: به دلیل کمک صورت گرفته در نمره تمرین‌ها قرار گرفتن این کم در رنجی نزدیک به 3 فلذا برای این درس تمرین‌های ویژه ارائه نخواهد شد.

توجه3: با توجه به ارفاق‌های بیش از اندازه در نمره امتحان کتبی برای همه کلاس، فلذا درخواستهای بررسی مجدد بی‌مورد ترتیب اثر داده‌نخواهد شد. 

توجه4: درخواست تجدیدنظری که بی‌مورد در نظر گرفته شود در مرحله اول به دانشجو اعلام خواهد شد و در مرحله دوم در صورت اصرار بر اساس حق واقعی نمره تغییر خواهد کرد.

توجه5: تقلب محرز (تابلو) ما بقی دانشجویان در برگه‌ها نیز نادیده گرفته شد.

توجه6: نمرات به صورت رسمی یک روز پس از ارائه‌ی پروژه در سایت دانشگاه ثبت خواهند شد. (تاریخ تحویل پروژه 93/11/8 از ساعت 11 صبح و به صورت حضوری در محل دانشگاه) 

** شرایط سخت زندگی، مشکلات شخصی، ازدواج، کارمند بودن و ... هیچ‌گونه ارزش نمره‌ای ندارد، هرچند به همه افراد به صورت کلی کمک نمره‌ای شده است. 

  • سیدرسول موسوی

پروژه‌ی ساعت آنالوگ و دیجیتال OpenGL که حاوی کدهای کار با موس و ایجاد منو (کلیک راست) کار با صفحه کلید (کلیدهای M و H) و همچنین حرکت (انیمیشن) در سخت‌ترین حالت ممکن یعنی دوران حول یک نقطه آن هم فقط قسمتی از شکل رسم شده در ساعت آنالوگ، از طریق لینک زیر قابل دریافت است.

در این پروژه خلاقیت برای ایجاد ساعت دیجیتال صورت گرفته که می‌تواند به شما جهت انجام پروژه گرافیک کامپیوتری و رسیدن به راه حل‌های خلاقانه و البته ساده کمک کند.

لازم به ذکر است که پروژه با زبان برنامه نویسی ++C انجام شده.

لینک دانلود: http://bayanbox.ir/download/3770537685840859469/ClockProject.zip

پ.ن1: با توجه به عدم اتمام مطالب در کلاس، دانشجویان گرامی می‌توانند به جای دنبال کردن سناریو برای گرفتن نمره کامل صرفا یک پروژه‌ی ساده و البته خلاقانه ایجاد نمایند که سه عمل انیمیشن، کار با موس و کیبورد در آن باشد. (دقت شود لازم نیست کار سنگین و خارق العاده باشد بلکه در حد توان دانشجو قابل قبول است.)

پ.ن2: زبان برنامه نویسی کاملا آزاد و صرفا استفاده از دستورات OpenGL مدنظر است.

  • سیدرسول موسوی